Comentarii pentru Capitolul 62 – Proiectul meu de țară

  1. Marina, ai perfecta dreptate. Chiar si domnului JE i-am dat dreptate in trecut si tot sustine ca n-am inteles. Dar incepe cam totul sa o ia la vale. In toata lumea .Esti fericit ca nu platesti taxe si-ti pica o bomba in cap in drum spre plaja 😨….ca razboaiele care nu s-au inventat inca vor aparea fara doar si poate😈
    Celor carora nu li s-a pus pata pe frumusetile patriei, le recomand sa le revada asa cum fac si eu candi se iveste ocazia . Natura cosmetizata e ca o femeie refacuta din bisturiu.Ma duc sa fac plaja si-mi fuge plaja artificiala de sub mine in timp ce un pescarus dopat canta cu glas de ciocarlie😇si ma scald in oceanul sau in marea in care atatia amarati si-au pierdut zilele goniti de razboaiele din tariile lor.. Dupa ce-mi trece oful , pap un peste radiat preparat frumos cu o rosie in gura si coada din morcov .
    Ce trist, nu-i asa?
    Va recomand sa cititi * Romania pitoreasca* de Vlahuta. Sau s-o recititi.

  2. Domnule JE, eu am inteles tot ce vreau sa inteleg din lumea in care traiesc, iar dumneata n-ai de unde sa stii care este acea lume….
    Ba chiar in trecut am scris ca e ok ce ati scris…
    Cred doar ca oamenii care-si denigreaza tara au fost nefericiti in copilaria lor si neavand amintiri placute din perioada tineretii, acum, cand sunt plecati aiurea, au senzatia ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada…
    Salvarea e individuala si din pacate unii care se cred salvati prefera sa dea cu matura in alta tara pt.ca in Romania le este rusine s-o faca.
    Taxe acolo, taxe aici, nici o problema, doar viata vesnica ne scapa de taxe de tot…..li se pare ok chiar sa ne scrie in alta limba ca doar si matura acolo are alt nume😨.
    Duceti-va in plimbare prin Italia si o sa constatati ca exista romani care-si vorbesc intre ei in italiana. Evident, cu accent moldovenesc . Cam toti plecatii in lumea larga au dispret fata de tara.
    Majoritatii le pute Romania. De ce? Tara tii-o poti iubi si respecta si traind acolo si traind aici.
    Taxele, clasa politica, criza economica, etc, sunt alta mancare de peste….
    Imaginati-va ca eu as fi suparata pe Muntii Carpati sau pe Delta din cauza altor chestii care-mi macina viata si gandurile.. Pe bune, e o aberatie….

    .

  3. Nu ati explicat deloc de ce schimbarea suveranului din SUA in China ar fi benefica Romaniei. Populatia nu ar fi de acord si ar trebui prea multa propaganda sa fie convinsa. Desi sunt de acord cu marirea substantiala a puterii executive ca reactie la influenta externa si va impartasesc ideea cu saritul direct in revolutia postindustriala si AI speram sa fiti un proxenet ideologic mai bun si sa vindeti visul mai bine “curvelor” din generatia N-AM. Nu toata lumea e doamna Vlas.

  4. Dle Vantu ati uitat esentialul…prima data trebuie sa ne recuperăm banca ….paritatea 1:1 …scriwti despre senioraj si cine conduce BNR- ul ..cine este Isarescu ….de aici trebuie inceput …socialismul aitentic este singura forma de guvernare dreapta…monarhie? Glumiti….

  5. Draga domnule SOV, ce dracu’ (Doamne iarta-ma)!!! Nu pot sa nu ma intreb: in afara faptului ca va “umfla” orgoliul si va mentine in forma practicand materia cenusie… DE CE AVETI ACEST BLOG?! Cu deosebita considratie. Dan Corcoz

  6. Domnul JE, pe dumneata te-a mai intrebat cineva pe blog * de ce vrei sa plece toti din tara* ?!
    Evident, chestia asta se urmareste de mult si de multi…
    Mai era un distins domn plecat din tara de vreo 14 ani , care ne scria in frantuzeste si era oripilat ca a trebuit sa se intoarca cateva zile , dupa multi ani si a ramas profund socat.
    In anul in care el pleca din Romania, eu aveam si alta cetatenie de vreo 11 ani. Nici prin anticamera creierului nu mi-a trecut sa nu ma intorc de cate ori pot ACASA.. Mereu am incercat sa indemn strainii doritori sa investeasca in Romania, sa o faca, vorbind la superlativ de tara mea. Ura pe care o constat la unii care vorbesc oribil de Romania, ma infioara.
    Am avut si eu suparare, durere si rabufnire in timpul trist de dinainte de ” 89. Ai mei spuneau ca pot sa mor din cauza curajului si rebeliunii si nebuniei in care credeam. Am fost scuipata in obraz la securitate. Mi s-au calcat in picioare idealurile, sperantele si aspiratiile , dar niciodata n-am renuntat la convingerea ca TOT ce vreau se va realiza. Am intrat in conflict cu parintii pentru ca din cauza mea aveau probleme la servici.
    Una dintre cele mai fericite zile a fost cand l-au prins pe Ceausescu.
    Apoi totul s-a schimbat in bine. Ce facil era sa-ti faci propria afacere in tara sau sa pleci unde vezi cu ochii daca vrei.
    Eram foarte tanara, desteapta, frumoasa tenace, muncitoare, curajoasa si n-am uitat niciodata cand cineva mi-a facut un bine..
    S-a intamplat sa stau aproape 1 an departe de Bucurestiul meu iubit si mi- a fost un dor imens si naprasnic si de denivelarile din asfaltul capitalei in care-mi intrau tocurile in verile toride.
    Si asta dupa ce venisem din Parisul ala adorat de cineva care a comentat la capitolul trecut si care ne scria in franceza la un moment dat. Dupa ce’am vizitat muzee si m-am plimbat cu vaporasul pe apa maro’ a Senei si dupa ce am constatat ca o parte a populatiei parea consumatoare doar de lamai verzi, mi-am varsat pentru a nu stiu cata oara cafeaua, ceaiul si apa pe fusta pentru ca pe masutele rotunde unde ne inghesuiam lovindu-ne la coate, nu aveai loc sa pui decat o brioche, un pix si o cana cu ceai.
    Europa este un continent imbatranit, epuizat si prins ca intr-o menghina intre 2 mari puteri.
    Mi-a placut ce a scris Ashura si pot spune ca si eu simt la fel cand este vorba de patrie.
    Bunica mea a traversat oceanul pentru ultima oara la 90 de ani, ca sa se intoarca sa moara in Bucurestiul in care a fost una dintre cele mai frumoase femei ai anilor tineretii ei. Ani de zile am venit toti aici, am plecat iar, am ajutat si noi cum am putut biata noastra tara.
    Sintem prea mici, noi romanii,pentru a face ceva care sa fie bun pentru tara. Nici nu suntem lasati.
    Macar sa nu improscam cu noroi in ea si nici in Vintu care-i un oropsit al
    sortii. Masculilor care-l injura le spun ca trebuia s-o faca privindu-l in ochi, asa ca intre barbati. Este incredibil cata invidie starneste intr-un barbat facilitatea cu care altul face bani cu lopata..De altfel, si la femei sta treaba cam la fel…..
    Ma rog, dragilor, lasati bunatatea sa va invadeze intreaga fiinta. Peste putin timp incepe primavara. Pasarile se intorc din tarile calde. Unde ? In TARA lor. Din Hawaii, Dubai, Madagascar ( Mazare in nici un caz) , veniti si voi in patria muma macar din cand in cand si…..iubiti-o ! Inainte de a fi si altceva, ati fost romani. Nu va vorbiti tara de rau !
    Celor ce-i spuneau lui Vintu ca a fost fraier ca n-a plecat, le spun ca omul nu putea s-o faca precum altii care zburdau ca si caprioarele pe picioarele lor. Omul are o groaza de probleme de sanatate. Pana si pe aia care si-au schimbat fata chirurgical i-au prins. Citeam ca un cunoscut sud- american a decedat pe masa de operatie incercand sa se modifice prea mult.😨

    • Tu si foarte multi altii nu prea pricepeti nimic din lumea in care traiti si o ardeti aiurea cu sentimentalisme si patriotime ieftine care nu te ajuta cu nimic si nici nu tin de foame.

      In primul rand…
      Exista trei tipuri de taxare mari si late pe lumea asta:
      1. Taxarea Bazata pe Cetatenie
      Asta exista doar in gulagurile falite si corupte pana in maduva oaselor si pline cu sclavi din SUA si Etireea. Poate pricepi acum de ce fac sua-ndezii scandalurile cu Panama si cu offshoreurile anonime: le fug oamenii si banii din tara si multi oameni avuti renunta la cetatenie dupa instaurarea FATCA. Zeci de mii anual. Asta se intampla dupa ce le-a fugit industria in ASIA si MEXIC din cauza socialismului, a coruptiei si a taxelor mari si imbecile.
      Hint: ghici de ce ameninta Trump cu desfiintarea NAFTA, cu impunerea de taxe comerciale Chinei sau cu razboi nuclear impotriva Coreei de Nord care nu conteaza pe plan economic mondial, dar ca victima colaterala va fi Coreea de Sud care conteaza al dracului de mult? Ca bonus pa langa Coreea de Sud mai intra si China si Japonia. Alte doua mari puteri economice care fac concurenta masiv SUA si in cazul Chinei, care a “furat” masiv businessuri ameriacane care s-au relocat acolo.

      _
      2. Taxarea Bazata pe Rezidenta
      Asta este in majoritatea tarilor si este specifica gropilor de gunoi socialiste in frunte cu getourile Europei Occidentale si Scandinave plus tarilor din Imperiul Anglo-Saxon (UK, Canada, Australia, Noua Zeelanda) cu exceptia SUA. Practic, cam toate tarile membre OECD. Altii, la fel de ofuscati cu offshoreurile anonime si ca le fug oamenii si afaceile afara din tara sau chiar de pe continent.
      Ce au toti astia in comun? Pai… sunt cam FALITI! Din cauza coruptiei, birocratiei si a socialismului AU AJUNS FALITI si acum vor sa ia cu japca banii oamenilor productivi. Din cauza socialismului, birocratiei, centralizarii, coruptiei si SUPRA-TAXARII le fug oamenii si afacerile, iar ca “solutie salvatoare” au gasit: mai mult socialism, mai multa birocratie, mai multa centralizare si implicit mai multa coruptie, mai multa SUPRA TAXARE.

      Isi mai aduce cineva aminte de faptul ca imbecilul la sinistru de Hollande, socialist pana in maduva oaselor a vrut sa impuna taxa bogatilor de 75% si cand au inceput astia sa fuga din tara si sa renunte la rezidenta si la cetatenie, a ramas ca socialistul prost fluierand a paguba? Daca nu esti prost si ratat nu ai cum sa fi socialist.
      Uitati-va cum arata un socialist care prin definitie este sinonim cu un prost:
      – France forced to drop 75% supertax after meagre returns
      https://www.theguardian.com/world/2014/dec/31/france-drops-75percent-supertax

      Dupa Atena, in topul oraselor din care milionarii si oamenii cu bani fug mancand pamantul sunt Paris, Roma si Londra. Ce au in comun aceste orase? Sunt parte din niste gropi de gunoi socialiste, pline de idioti si incompetenti, adica Marxiste Economic, pline de “Politica Corecta”, adica Marxiste Cultural si cu exceptia UK pline de biroratie idioata. Dupa atentatele de anul trecut din UK si dupa Brexit, a inceput si exodul bogatilor din Londra.

      Ia cateva mostre de performanta socialista:
      – 10,000 millionaires left France last year
      http://money.cnn.com/2016/04/01/news/millionaires-fleeing-france/index.html

      – Now it’s FREXIT: France lost the most millionaires last year after spate of terror attacks and despite improving economy
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-4269494/France-lost-millionaires-year.html

      – Rising number of wealthy French fleeing abroad
      http://www.france24.com/en/20150808-france-wealthy-flee-high-taxes-les-echos-figures

      – Why millionaires quit Europe for sunnier climes
      https://www.cnbc.com/2016/03/31/why-millionaires-quit-europe-for-sunnier-climes.html

      etc. etc. etc.

      Socialistii sunt “super tari”: ei vor sa eradicheze saracia, inegalitatea, si pe pix-da ma-sii. Dar… pe munca si pe banii altora. Ei nu au bani oricum, pentru ca sunt lenesi, incompetenti si prosti si nu au muncit in viata lor, eventual doar in job-uri de duzina si prost platie si de aia vor “egalitate” pe banii altora. Sunt complexati, frustrati si plini de ura.

      Acum se intampla LIVE ceea ce a “profetit” o data Margaret Thatcher supranumita si “Iron Lady”:
      “THE PROBLEM WITH SOCIALISM IS THAT YOU EVENTUALLY RUN OUT OF OTHER PEOPLE’S MONEY.”

      Romania in aceasta categorie intra. Pe langa faptul ca este o groapa de gunoi comunistoida plina cu imbecili, hoti si analfabeti spargatori de seminte, pardon, mancatori de bonboane agricole, pe langa faptul ca este corupta pana in maduva oaselor si ca de fiecare data cand crezi ca s-a atins apogeul prostiei, birocratiei si incompetentei apare ceva nou care intrece toate recordurile, preocuparea de baza este umilirea si jefuirea oamenilor educati, cinstiti, muncitori, a tuturor celor care pot aduce plus valoare.
      Educatia, nunca, cinstea si capitalismul sunt batjocorite si calcate in picioare iar prostia, hotia, smenuiala si comunismul/socialismul sunt ridicate la rang de virtute. Nu-i asa… doar prostii se duc la scola si muncesc cinstit? In felul asta… nu ai sa ajungi niciodata cineva: barosan, baron, faraon, etc. Cu alte cuvinte, n-ai “valoare” bah! Si nici “dusmani”, deci esti nimeni. Si daca tot esti nimeni, nu mai bine sclavagesti tu pentru faraoneala altora?

      Ia cateva exemple de realitati mioritice. Citeste cu mare atentie.
      – Ți-ai păstrat rezidența în România? Iată cât va trebui să plătești LUNAR la fisc
      http://www.gazetaromaneasca.com/focus/romania/ti-ai-pastrat-rezidenta-romania-iata-cat-va-trebui-sa-platesti-lunar-la-fisc/

      – Se transforma ANAF intr-un grup infractional organizat? Antreprenorii isi vor pune curand intrebarea existentiala daca mai merita sa faca business
      https://www.wall-street.ro/special/fiscal-advice/180646/gabriel-biris-anaf-grup-infractional-organizat.html

      – Cum să deturnezi banii diasporei prin patriotism de paradă: metoda ”papionul tricolor”
      http://www.gazetaromaneasca.com/focus/diaspora/cum-sa-deturnezi-banii-diasporei-prin-patriotism-de-parada-metoda-papionul-tricolor/

      – Se pleacă din România ca în timp de război, diaspora are parte doar de vorbe goale, de tip Repatriot
      http://www.gazetaromaneasca.com/focus/diaspora/se-pleaca-din-romania-ca-in-timp-de-razboi-diaspora-are-parte-doar-de-vorbe-goale-de-tip-repatriot/

      etc. etc. etc.

      _
      3. Taxarea Teritoriala
      Aici intra tarile capitaliste, cu birocratie putina, sisteme de taxare simple si cu TAXARE ZERO, fie doar pentru anumite domenii sau per total. Spre diferenta de primele doua sisteme de taxare discutate mai sus, in cel mai rau caz vei fi taxat doar pentru veniturile obtinute in interiorul tarii respective si nu pe venituri obtinute global.
      Multe tari fac parte din categoria asta, incepand cu Singapore, Chile si Panama, ca tot am vorbit de ele, continuand cu Hong Kong, Costa Rica, Georgia, Gibraltar, Malaezia, Paraguay, UAE, etc si terminand cu “locatii” de genul Monaco, unde se duc mare parte din coruptii cu carnete de partid din Romania sa-si faca vacantele si mai ales s-ai ia rezidenta si sa-si ascunda banii.

      _
      Auzi, tu de ce credeai ca-i ridica in Bucuresti statuie Printului Mucea de Monaco?
      – Un monument dedicat Printului Rainier al III-lea a fost dezvelit in Parcul Circului, in prezenta printesei Stephanie de Monaco
      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22037352-monument-dedicat-printului-rainier-iii-lea-fost-dezvelit-parcul-circului-prezenta-printesei-stephanie-monaco.htm

      Business as usual. It’s all about money baby!

      Nu ti se pare ciudat ca toti conducatorii din gropile astea de gunoi socialiste sunt capitalisti pana in maduva oaselor? Pai nu e ciudat de loc: capitalismul este singurul sistem economic care ITI LASA BANII (sau iti ia foarte putini) si implicit POTI SA ACUMULEZI, iar comunismul/socialismul este un sistem care ITI CONFISCA BANII si pentru ca nu poti acumula (mai) nimic, AI SA FII SARAC SI PROST TOATA VIATA TA. Cam asta este POLITICA DE STAT!

      Prin supra-taxare si prin organizatii de clan mofioate cu acte in regula, numite partide, poti tine majoritatea populatiei in saracie si poti sa-i conduci. Prostimea se tine in saracie prin socialism, iar conducatorii isi creaza bogatie prin capitalism (si de multe ori coruptie). Se “nationalizeaza” socialismul.

      Cand ai mari mase de oameni prosti si saraci, poti sa vi in campanii electorale si sa bati campii ca le dai in plus 10% la salariu, le maresti alocatiile, sau mai stiu eu ce mizerii din astea. Cand ai oameni isteti si avuti/bogati, nu poti face nimic cu mariri de 10% la salarii sau alocatii ca te scuipa intre ochi si daca te faci al dracu si vrei sa le maresti taxele iti iei la mu*e asa cum si-o iau aia din Grecia, Italia, si toate gropile alea de gunoi socialiste, asa cum si-a luat-o si imbecilul ala de Hollande.

      Prostimea nu pricepe cum merge treaba asta cu taxele si este incapabila sa faca artimetica simpla. Cand le spui ca taxele sunt mari se uita la tine mirati si-ti spun ca 16% sau mai nou 10% nu e chiar asa mult. Numai ca prostimea nu ia in calcul si restul taxelor cum ar fi ipozitele pe dividende, dobanzi bancare, bunuri si proprietati, etc, accizele la combustibili, energie, utilitati, etc, de toate “contributiile” fortate la toate Schemele Ponzi FALITE cum sunt CAS, CASS, etc, sa nu mai vorbim si despre TVA-ul COLOSAL pe care fiecare prost il pateste cand cumpara ceva.
      Cand aduni totul la un loc, s-ar putea sa ai un SOC! In toate gropile de gunoi socialiste, asa numita “povara fiscala”, nimic altceva decat taxa pe prostie, este inte 70% si 90% din venituri.
      Vrei sa mai vorbim si despre depozitele bancare cu dobanda negativa ca politica de stat? Sau despre cum esti furat prin inflatie tiparind bani aiurea prin “quantitative easing” sau “helicopter money”? Sa mai vorbim despre cum unii scapa de la faliment confiscand legal banii prostilor prin bail-in si bail-out? Adica, despre cum se socializeaza pierderile si despre cum se privatizeaza profiturile?
      – „Bail-in” vs. „bail-out”
      http://www.argumentesifapte.ro/2013/04/13/bail-in-vs-bail-out/

      Ia deschide un Excel si fa un calcul simplu. Luam niste sume ipotetice si “rotunde” ca sa nu dea cu virgula.
      Cazul 1: Sa presupunem ca ai un venit brut anual de 10.000 euro. Pentru ca traiesti intr-un stat capitalist care nu iti ia nimic din ei, poti sa-i investesti intr-o afacere, la bursa sau unde vrei tu, cu un profit anual de 10%. Cati bani vei avea dupa 10 ani de munca cumulati la fiecare sfarsit de an cu o dobanda de 10%? Dar in 20 de ani? Dar in 30 de ani? Dar in 40 de ani, adica atunci cand ai ajuns la varsta pensionarii, bani pe care poti sa-i (re)investesti evident?
      Ia fa acelasi calcul la un venit anual brut de 100.000 de euro. Si acum mai fa unul la un venit anual de 1.000.000 de euro. Vezi ce sume iti ies, cat iti intra si cat iti ramane in buzunar. Urmarind traseul banilor si afland in buzunarul cui se duc, afli pentru cine muncesti in realitate.

      Cazul 2: Sa presupunem ca ai un venit anual de 10.000 de euro. Pentru ca traiesti intr-o groapa de gunoi socialista, “pentru binele tau”, statul iti confisca 80% din ei, si iti mai raman doar 2000 de euro. Iei acesti 2000 de euro si ii investesti intr-o afacere, la bursa sau unde vrei tu, cu un profit anual de 10%, din care statul iti mai ia 80% tot “pentru binele tau”, impozit pe venit, CAS, CASS, etc. Cati bani vei avea dupa 10 ani de munca cumulati la fiecare sfarsit de an cu o dobanda de 10% din care scazi taxe si impozite de 80%? Dar in 20 de ani? Dar in 30 de ani? Dar in 40 de ani, adica atunci cand ai ajuns la varsta pensionarii, bani pe care poti sa-i (re)investesti evident?
      Ia fa acelasi calcul la un venit anual brut de 100.000 de euro. Si acum mai fa unul la un venit anual de 1.000.000 de euro. Vezi ce sume iti ies, cat iti intra si cat iti ramane in buzunar. Urmarind traseul banilor si afland in buzunarul cui se duc, afli pentru cine muncesti in realitate.

      Nu stiu altii cum or fi, dar mie imi dau lacrimile de la primul calcul in cazul 2. Numai unor oameni bolavi cu capul asemenea situatii li se par normale. Si da, asta este normalitatea in socialism. Si da, PROSTIMEA SUSTINE SOCIALISMUL, FIIND FERM CONVINSA CA ESTE PENTRU BINELE EI!
      Nimic alteva decat “Cainii lui Pavlov”, care saliveaza la “gratuitati” neintelegand ca totul se face din banii si munca lor. Salariile imense, pensiile babane si toate privilegiile care le au aia de la stat trebuie platite din munca si banii cuiva. Ghici din ai cui? Autostrazile alea care se surpa in doua luni de la infiintare si terenurile de fotbal in panta si… trebuie facute din banii si munca cuiva. Ghici din ai cui? Si contractele de consultanta si studiile de fezabilitate si delegatiile si toate achizitiile la inutile si la suprapret si… trebuie facute din banii si munca cuiva. Ghici din ai cui? Si salariile si pensiile tuturor amantelor si rudelor si neamurilor angajate pe la stat sau membri prin cate 15 consilii de administratie prin institutii de stat trebuie facute din banii si munca cuiva. Ghici din ai cui? Putem sa o tinem asa pana maine.

      Atat in cazul 1 cat si in cazul 2 de mai sus, este vorba de DOBANDA COMPUSA. Einstein numea dobanda compusa ca fiind A OPTA MINUNE A LUMII.
      In urma calculelor, s-ar putea sa ai impresia ca in cazul 1 dobanda compusa este pozitiva, iar in cazul al doilea ca dobanda compusa este negativa. Regret sa te dezamagesc, dar in ambele cazuri este vorba despre dobanda compusa pozitiva, cu o mica diferenta:
      – in cazul 1 dobanda compusa este pozitiva in BUZUNARUL TAU
      – in cazul 2 dobanda compusa este pozitiva in BUZUNARUL ALTORA
      In ambele situatii est vorba despre munca si banii tai.

      Si acum sa-ti spun um mic secret. Cea mai profitabila afacere de pe lumea asta a fost si este exploatarea prostimii. S-a ajuns la performanta ca de buna voie si nesilita de nimeni, prostimea sa te roage sa le iei banii, ca doar e pentru “binele lor”. Ce n-au reusit religiile sa faca nici cu forta bruta nici cu propaganda, au reusit comunistii in mai putin de 80 de ani. Au creat “omul nou”, incredibil de prost, care in loc sa se roage la Soarele de pe cer (Dumnezeu din Imparatia Cerurilor) si sa dea bani la sarlatani si analfabeti in sutane, se roaga la “stat” si da bani sarlatani si analfabeti in costume si cu functii publice.

      In realitate, lucrurile functioneaza cam asa:
      – Povestea înrobirii tale
      https://www.youtube.com/watch?v=aGGUw0I9p8w

      – Propaganda – Edward Bernays
      http://librarie.gandeste.org/cumpara/propaganda-edward-bernays-7718911

      – Psihologia multimilor – Gustave le Bon
      http://www.elefant.ro/carti/carte/stiinte/psihologia-multimilor-97192.html

      Ambele cazuri de mai sus sunt cat se poate de apropiate de realitate. Cine nu crede, poate sa mearga la un contabil. Cel mai bine ar fi sa mearga la un curs de contabilitate primara care dureaza mai putin de o luna, dupa care poate sa-si faca niste calcule reale de unul singur si sa-i raspunda la niste intrebari banale, ca de ex:
      – eu am “contribuit” fortat la toate Schemele Ponzi falite, “investind” in “Fondul de Pensii de Stat” (CAS) si in “Fondul de Sanatate de Stat” (CASS); care este suma totala pe care am achitat-o eu in fiecare dintre aceste “fonduri”? aceste “fonduri” sunt cu adevarat fonduri de investitii care fac investitii profitabile in… sau sunt doar o smenuiala de genul “confiscam banii prostilor si ii cheltuim cand si pe ce vrea muschiul nostru”? daca sunt fonduri de investitii, care este randamentul anual? etc

      – care este toatlitatea “darilor” pe care le-ai platit la stat de-a lungul anilor si cu ce te-ai ales in urma lor? ai muncit 5, 10, 15, n ani, ai castigat suma x, din care ai cheltuit pe necesitati si distractie suma y, si ti-a ramas suma z pe care ai investit-o in diverse active. de exemplu, in Romania majoritatea oamenilor nu isi permit sa cumpere un apartament decat cu credit pe 10, 20 si chiar 30 de ani. cu cate apartemente ai “contribuit” la stat? sau, puteai sa investesti banii respectivi intr-un REIT (Real Estate Investment Trust) oriunde in lume cu un randament anual (minim) de 5%. daca investitia in REIT-uri este prea complicata, gandestete la banalul “pamant” pe care sa dezvolti afaceri cu cereale, livezi, podgorii, cirezi, etc. Poti calcula costul oportunitatilor pierdute? etc

      – se spune ca oamenii bogati planifica resursele si averea pentru cel putin trei generatii. aceeasi idee este valabila si pentru natiuni. dupa o viata intreaga de munca, o generatie intreaga (in cazul unei tari) sau un adult (in cazul unei famili) trebuie sa aibe ce sa lase urmasilor. se realizeaza asa zisul transfer se prosperitate. in cazul oamenilor isteti si al natiunilor cu adevarat prospere, acest transfer este unul pozitiv, in cazul idiotilor si al natiunilor falite, este unul negativ. ai muncit x ani, ai cheltuit suma y si iti ramane pentru transfer la urmasi valoarea z. valoarea z este una pozitiva sau negativa? cat de mica sau de mare este? ia incearca sa aflii valoarea z si in cazul natiunii din care faci parte, comparativ cu alta. sa zicem Romania versus Chile sau versus Singapore. cei ai realizat si acumulat tu o viata intraga? dar natiunea ta si generatia din care faci parte? ce lasati si unii si altii urmasilor: prosperitate, saracie sau sclavagism/datorie? etc

      etc. etc. etc.

      Cateva opinii ale altora pe aceste subiecte:
      https://ro-ro.facebook.com/permalink.php?story_fbid=690648674657962&id=100011385062177

      https://www.facebook.com/bogdan.glavan/posts/10210848750996456

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210945261089148

      _
      Cateva vorbulite si despre “scandalul” cu ultimul Cod Fiscal. Daca inca nu s-a inteles pana acum, cei mai f*tuti sunt angajatii si PFA-urile. Cand eu spun la diversi oameni sa nu mai lucreze niunde in lume ca salariat sau PFA/self-employed si sa-si incaseze banii pe firma, zic ca sunt eu nebun. Incep cu idioteniile clasice cu pensia, sanatatea, invatamantul, etc si termina cu elucubratii de genul “datoria fata de tara”.

      In Romania legea pentru firmele cu impozit de 3% pe cifra de afaceri este una cu dedicatie. Practic vorbind, acum spagile se vor da legal, cu factura, pentru consultanta si diverse servicii. Iei spaga de 1 milion de euro si platesti impozit pe venit de 3% si impozit pe dividende de 5%, total 8%. Daca esti istet firma o faci cu actionariat in Cipru, sau in Panama, sau in orice tara cu taxare teritoriala si nu mai platesti impozitul pe dividende de 5%.

      Cine te opreste sa-ti incasezi venitul pe firma si nu ca salariat? Sunt zeci de mii de oameni care fac treaba asta la nivel national. Si nu de ieri de azi. Sa nu mai vorbin despre cei care au deja firme direct in strainatate si acolo incaseaza grosul banilor, lucrand in Romania pe salariul minim, sau lucreaza ca delegati direct cu firma din strainatate. Sau de aia care folosesc servicii de plati internationale de genul Paxum, Paysera. etc.

      Sa mai vorbim despre faptul ca, atunci cand esti angajat mai intai platesti taxe si apoi iti mai raman si tie ceva bani in buzunar, dupa care iar paltesti alte taxe, de ex TVA. iar pe firma intai iti deduci o gramada de cheltuieli, poti sa-ti recuperezi o gramada de taxe si daca iti mai ramane ceva platesti impozit?

      Sa fi angajat/PFA, este ca si cum te-ai ruga de iei sa-ti ia banii. Si ei ti-i iau. Baga mana pana la cot, fara pic de mila. In acelasi timp banii lor ii pastreaza numai pentru ei. Te-ai fi gandit ca Romania se poate transforma in “paradis fiscal”? Drumul pana in Panama poate sa fie lung si obositor, asa ca de ce sa nu gasim noi metode aici, acasa, 100% legale:
      – Senatul a adoptat legea lui Şerban Nicolae de scutiri de taxe pentru construirea de cazinouri și pensiuni pe insule
      https://stirileprotv.ro/stiri/politic/senatul-a-adoptat-legea-lui-serban-nicolae-de-scutiri-de-taxe-pentru-construirea-de-cazinouri-c-i-pensiuni-pe-insule.html

      Socialism pentru mase si prostime si capitalism pentru conducatori. In ziua de astazi, prostul nu doar ca plateste fara sa puna intrebari, ba chiar te roaga sa ii iei banii, dupa care se mira ca e sarac si nu isi permite nici macar o amarata de cosmelie cu 2 camere.

      – Revolutia fiscala, o strategie de a cuceri si mentine puterea politica mizand ca oamenii nu inteleg ce se intampla
      http://m.ziare.com/economie/revolutia-fiscala-o-strategie-de-a-cuceri-si-mentine-puterea-politica-mizand-ca-oamenii-nu-inteleg-ce-se-intampla-interviu-1501400
      _
      In al doilea rand…
      Eu nu spun nimanui ce sa faca. Daca vrea sa ramana in Romania, este liber sa faca acest lucru, daca vrea sa paraseasca Roamnia, iar este liber sa faca acest lucru.

      Decizile de a ramane intr-o tara sau de a parasi tara respectiva ar trebui sa fie unele rationale si nu emotionale. Aceste decizii rationale au la baza principii economice si oportunitati de dezvoltare. Aceste principii si oportunitati au determinat foarte multi oameni sa paraseasca Romania. In conditiile in care singura perspectiva a oamenilor este saracia si imposibilitatea de a-si achizitiona o locuinta si alte necesitati de baza, sau in conditiile in care nu isi permit ca distractie decat un suc la terasa sau un concediu ieftin de o saptamana in tarc la “all inclusive” in Bulgaria… cine sunt eu sa ii judec?

      In ceea ce ma priveste pe mine personal, eu nu inghit idiotenii de genul “fie painea cat de rea, tot mai bine este un tara mea”. Deciziile de plecare sau de ramanere au la baza tot principiile economice si posibilitatile de dezvoltare. Fie ca le convine unora, fie ca nu, asta face lumea sa se invarta.

      Faptul ca ca m-am nascut pe o bucata de pamant cu un nume sau altul, nu inseamna ca apartin acelei bucati de pamant. Nimeni nu isi poate alege locul unde se naste, dar isi poate alege locul unde sa traiasca. Eu nu sunt Ion al Glanetasului sa sufar de patima pamantului. Tara mea este acolo unde imi este mie bine, nu unde sunt sclavagit, umilit si luat de prost. Cateva milioane de oameni sunt de acord cu ceea ce am spus eu aici. Daca le pasa asa mult de tara nu plecau afara.

      Mai nou (pentru romani evident), daca esti istet, poti alege locul unde se vor naste copiii tai, si vor primi cetatenie automat. Este cea mai isteata chestie pe care o poti face tu ca adult, si cel mai bun cadou pentru copiii tai. Doar vrei sa aibe o viata mai buna, nu? Sa nu mai vorbim da faptul ca in caz de nasoale ai unde sa te duci legal, fara sa risti sa devi “refugiat siriam”.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Jus_soli

      Eu am de ceva timp firme in tari cu taxare teritoriala, si in scurt timp am sa obtin si cetatenie. Pe urma poate sa vina Statul lu’ Peste Prajit si ANAF-ura px-dii ma-sii sa ceara cate taxe vor ei si am sa le livrez cetatenia romana, cu buletin si pasaport cu tot, fix in bot. Sa sclavageasca si sa impoziteze pe ma-sa si pe tac-so nu pe mine. Eu nu sunt nici sclavul lor local sa ma trag de bracinari cu toti bugetarii, nici sclavul lor intenational sa le platesc taxe si impozite pe venit global. Refuz sa fiu șerb legat de glie. Ce vor face unii sau altii, putin imi pasa. Sunt adulti si sunt direct raspunzatori pentru vietile lor.

      _
      In al treilea rand…
      Se pare ca unii oameni nu vor sa priceapa nici daca le desenezi:
      – Sorin Ovidiu Vîntu: Am firme în toate offshore-urile din lumea asta. Nu fac nimic ilegal
      https://www.cotidianul.ro/sorin-ovidiu-vintu-am-firme-in-toate-offshore-urile-din-lumea-asta-nu-fac-nimic-ilegal/

      Citat din articolul de mai sus: “El (sov) susține că este o afacere organizată, iscată de niște ziariști nepricepuți care fac jocurile celor ce și-au dorit acest scandal.”
      Intrebare: Cati nord-americani sau firme nord-americane si canadiene sunt in “scandalul Panama Papers”? Numarati-i si veti afla cine sunt cei care “și-au dorit acest scandal”. Numarati-i si s-ar putea sa nu ajungeti nici la uimitoarea cifra de…
      https://www.youtube.com/watch?v=_O28HiIXark

      Si inca unul: “Afaceri. Optimizează fiscal, dragul meu. O firmă dintr-un offshore optimizează fiscal venituri. Bătălia întotdeauna în lumea asta este între stat și privat. Privatul vrea să plătească cât mai puțin și statul să ia cât mai mult… Statul român nu îmi dă nimic. Mă prigonește ca pe ultimul tâlhar. De ce i-aș da bani?!”

      Voi luati si platiti taxe ca in mod sigur veti fi bogati sau veti avea cel putin o viata buna. Nici nu este de mirare ca sunteti “Generatia N-AM!”

      Bonus:
      – Scandalul Panama Papers: 5 întrebări fatale pentru revoltații justițiari
      https://logec.ro/scandalul-panama-papers-5-intrebari-fatale-pentru-revoltatii-justitiari/

      – “Paradisurile fiscale nu servesc nici un scop economic”?!
      https://logec.ro/paradisurile-fiscale-nu-servesc-nici-un-scop-economic/

      A, si inca ceva… sa nu uit. V-ati intrebat care sunt cele mai mari offshoreuri din lume? In Europa, daca zici City of London, Germania sau Olanda (pe unde are Tiriac actionariat la o gramada de firme cu sediu in Romania) nu gresiti cu nimic. Dar locatiile unde isi stabilesc sediul fiscal mega-corporatii ca Nestle sau unde isi muta Rothschild Trustul de triliarde nu prea sunt nici in Europa nici prin diverse insule si nici in America latina. Localizati Nevada pe harta si aflati singuri. Nu uitati ca locatia in care se inregistreaza cele mai multe firme de minerit, inclusiv cele care foreaza prin Romania este British Columbia.

      Ramane cum am stabilit:
      – socialismul este pentru prostime, pentru mase, pentru cei care vor sa fie toata viata lor sclaveti, care muncesc toata viata sa-i imbogateasca pe altii si care vor sa se joace de-a “cainii lui Pavlov”
      – capitalismul pentru conducatori, afeceristi si pentru aia care sunt responsabili, care se respecta pe sine si care inteleg un lucru trivial : GRATIS NU EXISTA!

      • Munca de a scrie o asmenea postare merita apreciata, dar puteai anunta poporul ca esti un destept, un erudit, un cel mei cel, etc. si intr-o forma nediareica.

  7. SOV, multumesc pentru tot efortul depus in folosul generatiei cu orizont. Spre inainte, contact privat.

  8. “Proiectul de tara” pe care il propui are foarte multe probleme, incepand cu finantare si productia + provenienta bunurilor pe care vrei sa le dai “gratis” si terminand cu faptul ca este 100% SOCIALIST, adica 100% SORTIT ESECULUI. Ca toate mizeriile astea utopist-egalitariste, adica “de stanga”. Stangistii sunt nimic altceva decat hoarde de prosti care doresc o viata buna pe spinarea si mintea altora. Stangistii sunt niste frustrati si (semi)analfabeti sinistri, care atunci cand se strang mai multi la un loc, imediat ajung la comunism si crime. Ca doar “e dreptul lor”. Aia mai educati-muncitori-destepti-avuti sunt “dusmanii poporului muncitor” si daca nu doresc sa imparta de bunavoie cu ei… mai departe, ar trebui sa stim cu totii ce s-a intamplat.

    Romania este o tara cu o populatie majoritara formata din prosti. Chiar daca Ceausescu a luat idioti de la coada vacii si i-a facut strungari, aia tot prosti au ramas, pentru simplul motiv ca AU FOST INSTRUITI, nu educati. Asta este motivul pentru care acesti proletari egalitaristi lipsiti de educatie, ratiune si constiinta, nu au avut nici cea mai mica problema in a-si fura, exploata la sange si extermina semenii. Romania este o natiune de Visinesti si Ficiori, o natiune care si-a umilit, deportat si exterminat ~4 milioane de cetateni in perioada comunista. Chiar daca astazi a incetat exterminarea fizica, umilinta si “deportarea” continua. La putere sunt aceeasi analfabeti si hoti, votati si sustinuti de un popor de analfabeti si hoti. 100% un popor de proletari “cu origini bune”.

    In realitate lucrurile stau fix asa:
    – Generația ratată a tatălui meu
    http://www.reportervirtual.ro/generatia-ratata-a-tatalui-meu/

    – Epilog la articolul „Generația ratată a tatălui meu”
    http://www.reportervirtual.ro/epilog-la-articolul-generatia-ratata-a-tatalui-meu-partea-ii-a/

    _
    Nici o natiune sau civilizatie nu s-a cladit si ridicat pe socialism/comunism. Doar in capitalism a fost posibil acest lucru. Capitalismul nu inseamna bani, desi majoritatea tampitilor sunt convinsi de acest lucru.

    In ziua de astazi, prima forma de capital o reprezinta EDUCATIA si cunostintele tenice, stiintifice, economice, etc.
    A doua forma de capital, este reprezentata de munca, succes si esec, adaptabilitate, principii, etc si tot ceea ce te poate ajuta sa dobandesti ceea ce se poate numi intr-un singur cuvant EXPERIENTA. Aia din Silicon Valley au o vorba: “Fail Fast, Fail Often!”.
    Activele de tot felul, proprietatile, averea, banii, etc sunt doar un rezultat al celor doua capitaluri: educatie si experienta. (Nu in Romania, evident. In Romania sunt rezultat al prostiei, furtului si inselaciunii) Nu poti sa dobandesti active-avere-bani fara sa ai educatie si experienta. Averea si bunastarea se obtine prin munca si experienta si fara acesea doua se pierde usor. Vezi cazurile prostovanilor care castiga la Loto sume fabuloase si nestiind ce sa faca cu ei, ii pierd rapid sau sunt tepuiti cu aplauze de catre altii mai educati, mai experimentati sau pur si simplu mai smekeri.

    Sa vrei sa dai active/avere “gratis”, unor needucati si neexperimentati care nu sunt in stare sa si-o obtina singuri este o mare prostie. Daca nu o pot obtine singuri, in mod clar nu vor putea sa o administreze singuri. Sa nu mai vorbim despre faptul ca prostimea atunci cand primeste niste lucruri gratis, fara munca lor, sau prea ieftin, nu are respect fata de bunul respectiv, nu il intretine corespunzator si il distruge. Mergi in traile din vest si uita-te cum arata blocurile si cartierele cu “locuinte sociale” date celor care nu muncesc si stau degeaba, sau care muncesc pe bani putini si nu isi pot cumpara din banii proprii. Nimic altceva decat GHETOURI!

    Peste tot in lume socialismul este un mare esec si o mare prostie. Uita-te la Venezuela de astazi. Parca este totul tras la indigo cu “epoca de aur” a lui Ceausescu. Si pe venezueleni i-a umplut Chavez si Maduro de gratuitati, pana le-a iesit pe nas. In aceeasi situatie este si Puerto Rico. Alta groapa de gunoi socialista si plina de prosti needucati dar plini de gratuitati. Venezuelenii primeau, printre altele, combustibili aproape gratis iar acum nu gasesc nici caini maidanezi sa infulece. Portoricanii primeau curent electric gratis, iar anul trecut dupa uragane, reteaua electica a colapsat. Asta se intampla cand nu faci lucrari de intretinere/mentenanta si investitii in dezvoltare cu zecile de ani. Vine o vreme cand afli cat esti de prost si de inutil.

    – Why is VENEZUELA a CATASTROPHY?
    https://www.youtube.com/watch?v=0SP2cXoeOxY

    – The collapse of Venezuela, explained
    https://www.youtube.com/watch?v=S1gUR8wM5vA

    – Puerto Rico: Let it Sink Back in the Ocean!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=Hq21QLztoYI

    Nici cu stangistii europeni nu mi-e frica:
    https://paulghitiu2009.blogspot.ro/2016/03/aliatii-islamistilor-radicalii-si.html

    _
    Dand lucruri “gratis” unor oameni needucati si neexperimentati nu rezolvi nimic. Doar se adanceste colapsul. Dezvoltarea reala a unei tari pleaca de la un tandem economie-educatie. In acest moment nu ai nici una nici alta. Economia si productia romaneasca este o gluma proasta, iar educatia pregateste niste oameni pentru o economie care nu exista. Someri care vor umple Europa de viitori “capsunari”, dar mai ales hoti si curve.

    Performanta academica si intelectuala a lui “bai generatie”, care ar trebui sa conduca tara maine, o poti vedea aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=Nh7qUTsTpKk

    si aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=Fe5G44LiwV4

    Probabil ca experienta ta iti spune ca majoritatea oamenilor in Romania sunt educati, cinstiti si bine intentionati. Experienta mea din Romania imi spune ca majoritaea oamenilor sunt needucati, prosti, hoti si rau intentionati.

    Colapsul Romaniei nu a inceput de ieri, de azi si redresarea economica nu se va face in 2-3 ani, ci intr-o generatie. Cel putin. Totul pleaca de la educatie si de la scopul educatiei, nu de la apartamente, masini, frigidere, televizoare, vesela, etc date “gratis”. Astea sunt o cheltuiala inutila pentru cine plateste si un castig pentru cine produce bunurile si incaseaza banii, nu o investitie. Despre educatia actuala, vezi ce spune mosulica asta aici:
    https://vimeo.com/162359572

    _
    Cand mai faci “planuri de tara”, nu ar strica sa te uiti un pic pe la altii care au reusit si care au un nivel de viata si bunastare peste cel al Romaniei. Singapore este o natiune cu 5.6 milioane de oameni, mare cat doua judete romanesti si care are peste 200.000 de milionari reali. Da, peste 200.000 de milionari. Mai este nevoie sa spunem ca si-au castigat independenta, au devenit tara si au inceput constructia si dezvoltarea in 1965?
    https://www.youtube.com/watch?v=WYFe2-hqA2Q

    Crezi ca Singapore a ajuns la nivelul ala de dezvoltare pentru ca au facut un “proiect de tara” capitalist sau unul socialist? Te las pe tine sa afli. Poate reusesti sa faci diferenta intre “dam lucruri gratis la toti prostii” si “knowledge-based economy”.
    – Albert Winsemius, The Genius Behind Singapore’s Modern Economy
    http://www.allsingaporestuff.com/article/sg50-special-43-albert-winsemius-dutch-genius-behind-singapore-modern-economy

    De Chile ai auzit pana acum? Dar de Salvador Allende sau de Augusto Pinochet? Te las pe tine sa afli care dintre ei a fost viermele socialist-marxist care in mai putin de trei ani a dus tara la colaps economic si social si cine a fost capitalistul ala “rau” care impreuna cu Hernan Buchi au scos tara din colaps si au facut-o una dintre cele mai prospere tari din lume si cea mai prospera din America Centrala si Latina.
    – Chile in 6 minutes
    https://www.youtube.com/watch?v=nHLRRo-zQUI

    – Santiago
    https://www.youtube.com/watch?v=6nvqoGwC-QI

    _
    Marxismele si egalitarismele nu merg. Niciodata si nici unde.
    – Friedrich A. Hayek – The Road to Serfdom
    https://mises.org/library/road-serfdom-0

    – Ludwig von Mises – Calculul economic în societatea socialistă
    http://mises.ro/265/calculul-economic-in-societatea-socialista

    – Ludwig von Mises – Socialismul. O analiză economică şi sociologică
    http://mises.ro/217/socialismul-o-analiza-economica-i-sociologica

    – Hans Hermann Hoppe – Teoria socialismului şi capitalismului
    http://mises.ro/228/teoria-socialismului-i-capitalismului

    – Ludwig von Mises – Politici economice. Gânduri pentru cei de azi şi cei de mâine
    http://mises.ro/162/politici-economice-ganduri-pentru-cei-de-azi-i-cei-de-maine

  9. Domnu’ Vantu,

    Articol foarte bun. Defapt nu e articol, este viziune! O viziune pe care Iohannis nu o are (degeaba l-am votat). Trist! Nu mai pupa al doilea mandat.

    In legatura cu planul masonilor francezi de a reface granitele Imperiului Roman:
    vor reusi cu siguranta.

    Mai mult, Rusia ii va sustine militar si evident, energetic.
    Apoi, Europa, cu un lider puternic la varf, va cucerii si supune tot pamantul.
    totul se va derula in urmatorii 5 – 10 ani.

  10. Presedintele a devenit practic un functionar al statului american. Aceeasi politica pe au avut-o britanii in asia in perioada de expansiune. Insa la momentul asta nimeni nu ii poate scoate pe yanchei din tara asta. Salvarea vine dinspre est. Nimeni nu intelege asta cu exceptia dumneavoastra.

  11. …povesti nea Vantu ..crezi ca securistii permit asa ceva…ca poporul sa traiasca bine …la noi tb sa traiasca bine doar . judecatorii , procurorii, securistii unii capi ai politiei , armatei , politrucii si cam atat ..restul da-i in ma-sa.

  12. o intrebare la care sper,un raspuns amoral:oare securitatea de azi a inlocuit bridge-ul si sahul din vremuri considerate apuse cu pokerul? nu de alta dar ar trebui si cei vizati sa treaca urgent la exercitiu( adica “bai generatie”). o cacialma nu e putin lucru: totul sau nimic.A nu se uita ca la baza cacialmalei sta disimularea ,minciuna,trisatul si mai ales,buzunarul gol. nu degeaba oficiile bancare si farmaciile sunt inlocuite cu centre de pariuri.

  13. excelent proiect. felicitări! întrebarea e – cum să-i convingi pe proști, sau pe îndoctrinați, sau pe trădători, să implementeze un astfel de proiect?.. în plus, aș propune în anumite ministere cheie, încredințându-le minim 2 mandate, și tot sprijinul necesar unor persoane de calibru, care și-au dovedit verticalitatea în timp, cum ar fi, de exemplu: Norica Nicolai, la justiție (sau procuror general), Ilie Șerbănescu – economie, Mircea Diaconu – cultură, Florin Colceag – educație, Mircea Dogaru – la apărare.. L-aș aduce înapoi pe Ioan Talpeș ca șef la SIE.. Fotoliul de președinte mi-ar place să-l ocupe Liviu Pleșoianu. Cu o garnitură de calibrul ăsta altfel s-ar putea configura viitorul țării. vise.

  14. Sunt sigur ca Trump va intelege ca e bine sa avem 2 parteneri strategici…care se afla in opozitie (vezi doctrina de aparare nou lansata a SUA) …Apoi nu vad nici o problema in a gasi un presedinte capabil sa fie receptiv la geniul din Rahova ..atata vreme cat geniul nu si-a pierdut indemanarea si banii …Problema e ca o sa fim o tara cu un program de tara elaborat in puscarie…asa cum a facut Dej…dar ala a fost ajutat de rusi …pe SOV cine il ajuta?

  15. Felicitari domnul Vantu, un proiect logic. Nu are strica un studiu de fezabilitatea facut de profesionisti. Din punctul meu de vedere:
    – semnarea unui parteneriat strategic cu China ar fi o minunatie dar mai trebuie sa fie si chinezii de acord. Vom primii noi binecuvantarea de la Noua Poarta ? eu zic ca nu.
    – susrsele de finantare, de unde bani pentru sustinerea proiectului ? tot China sa vina cu banii pentru case, masini si alte beneficii ? Poate ca ar trebuii sa devenim China Europeana ? nu stiu intreb si eu.
    – agricultura, dezvoltata pe cat posibil eco, avem mari sanse pentru ca suprafete imense nu au mai fost cultivate sau ierbicidate de ani de zile; ar fi o sansa uriasa, este singurul sector unde avem si traditie; sa fim seriosi constructori de masini si unelte am fost facuti fortati de industrializarea fortata din ani ’60 a comunistiilor.

  16. […] Cand am inceput cu activitatea publicistica, multi s-au temut ca voi incepe sa scriu despre ei, mismasurile lor, spagile lor sau relatiile lor amoroase. Altii s-au temut ca voi incepe sa scriu lucrurile pe care le stiu despre anumite operatiuni si secrete ale statului roman. Oricat de urat am fost lovit de oamenii la care [ ] […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *